رشد ۳۷ درصدی وصول حقوق دولتی معادن در استان مرکزی در شش ماهه ابتدایی سال ۹۹

عصر معدن- معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان مرکزی گفت: در شش ماهه ابتدایی سال جاری ۴۸۶ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن وصول و به خزانه واریز شده است.;

رشد ۳۷ درصدی وصول حقوق دولتی معادن در استان مرکزی در شش ماهه ابتدایی سال ۹۹
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، سید کمال فدایی فروتن در حاشیه هفتمین جلسه شورای معادن استان مرکزی در محلات با اعلام این خبر گفت: هفتمین جلسه شورای معادن استان مرکزی به ریاست استاندار مرکزی و با حضور کلیه اعضا در فرمانداری محلات تشکیل و مسائل و مشکلات معادن استان مرکزی بررسی و ارائه طریق شد .

    وی درادامه با اشاره به طرح موضوع حقوق دولتی معادن دراین جلسه، افزود: در شش ماهه ابتدایی سالجاری 486 میلیارد ریال حقوق دولتی معادن وصول و به خزانه واریز شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد رشد 37 درصدی هستیم.

    معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان مرکزی، افزود: درهمین مدت تعداد 27 پروانه بهره برداری صادر شده و سرمایه گذاری حاصل از صدور پروانه ای مذکور در معادن استان مرکزی 565 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته و 1137 میلیارد ریال در معادن استان مرکزی سرمایه گذاری صورت گرفته که ماحصل آن اشتغال 178 نفر بوده است .

    فدایی فروتن تصریح کرد: در شش ماهه ابتدایی امسال 18 پروانه اکتشاف و 25 گواهی کشف نیز صادر شده که در صدور گواهی کشف نیز نسبت به مدت سال گذشته رشد 47 درصدی را شاهد هستیم.

    وی در پایان از عزم سازمان صمت مرکزی در راه اندازی معادن راکد استان خبر داد و گفت: براساس مصوبه شواری معادن استان تعیین تکلیف 100 معدن غیر فعال در سالجاری هدفگذاری شده است که انشالله شاهد راه اندازی و شروع بکار مجدد معادن مذکور و افزایش سرمایه گذاری و اشتغال پایدار با توجه به منویات مقام معظم رهبری باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر