رونمایی از فناوری اینترنت اشیا در معدن

عصر معدن- شرکت خدمات مهندسی weir به تازگی از پلتفرم جدید خود برای فناوری اینترنت اشیا صنعتی (iiot ) برای صنعت معدن رونمایی کرد.;

رونمایی از فناوری اینترنت اشیا در معدن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، این پلتفرم به بخش عملیات برای رصد وجوه مختلف تجهیزات، جلوگیری از عارضه ها و افزایش بازده، یاری می رساند. درواقع به واسطه فناوری اینترنت اشیا، تجهیزات، خدمات و داده ها در قالب یک شبکه و مدیریت هوشمند به یکدیگر متصل خواهند بود.
    در حال حاضر پلت فرم Synertrex® در سراسر جهان به تکمیل نمونه های موجود از تجهیزات معدنی می پردازد.
    ارائه یک سطح پیشرفته که از قدرت تشخیص بالایی برخوردار است، اجازه می دهد تا اپراتورها در هر بخش از عملکرد، روی تجهیزات خود نظارت داشته و از  به وجود آمدن مشکل در بهره‌وری جلوگیری کنند.
    (IIoT)  یک شبکه از تجهیزات است که به اینترنت متصل می شود و اطلاعات را به اشتراک می گذارد و می تواند به بینش منحصر به فرد تبدیل شود.
    در حال حاضر تقاضا برای محصولات فعال شده توسط IIoT به ویژه در صنعت معدن که در تعدادی از مناطق از جمله تجزیه و تحلیل، یادگیری ماشین و رباتیک که مورد استفاده قرار می گیرد به سرعت در حال افزایش است.
    عقیده بر این است که این محصول، تاثیر شگرف بر صنعت معدن و تحول آن خواهد داشت و همکاری این شرکت با کمپانی های ماکروسافت و دل، تضمین مهمی بر عملکرد این پلتفرم خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر