اطلاعیه خانه معدن ایران درباره درج خبر "تخلف رییس خانه معدن"

عصر معدن- در پی درج خبری با عنوان «تخلف رئیس خانه معدن» روابط عمومی خانه معدن ایران اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.;

اطلاعیه خانه معدن ایران درباره درج خبر "تخلف رییس خانه معدن"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی خانه معدن ایران در این اطلاعیه آمده است: یکی از اعضای محترم کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، طی اظهاراتی عنوان کردند که "رئیس خانه معدن یکی از استان‌های همجوار"، برداشت غیرقانونی از معادن کرده است. فارغ از صحت و سقم این موضوع، متاسفانه برخی از سایت‌های خبری مطلب را به گونه‌ای شبهه دار منتشر کرده اند.

    در این زمینه روابط عمومی خانه معدن ایران رسما اعلام می‌کند هر گونه تخلف ابتدا باید در دادگاه‌های صالحه مورد تایید قرار گرفته و سپس در فضای عمومی منتشر شود. ضمن آن که به این موضوع نیز اشاره داشته عملکرد شخصی اعضای خانه های معدن استان‌ها هیچگونه ارتباطی با خانه معدن ایران نداشته، چرا که انتخابات خانه معدن استان‌ها بر اساس فرآیندی کاملا خودجوش انجام شده و فعالان معدنی هر استان با تشکیل خانه معدن آن استان نسبت به مطالبه‌گری در خصوص مسائل صنفی خود اقدام می‌‌کنند. از این رو خانه معدن ایران تنها نقش ناظر را برعهده دارد و هرگونه تخلف در نمایندگی های استانی پس از بررسی درمجمع خانه معدن استان و نهایتا در اتاق بازرگانی آن استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت احراز تخلفات رای به برگزاری دوباره انتخابات استانی توسط رییس خانه معدن ایران داده می شود.

    روابط عمومی خانه معدن ایران از کلیه خبرنگاران محترم مرتبط با این بخش خواهشمند است به منظور حفظ حرمت و صیانت از حقوق سرمایه گذاران در این بخش مهم اقتصادی در کشور، هر گونه اخبار مرتبط این تشکل را فقط با نام سه کلمه‌ای «خانه معدن ایران» در رسانه‌ها منتشر کرده و مخاطبان را از هر گونه ابهام‌افکنی مبرا کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر