سنتی اما منحصر به فرد؛

نوآوری در تدارکات زیرزمینی معادن

عصر معدن- وقتی نوآوری تدارکات زیرزمینی به میان می آید ، محصولات و راه حلها تا حدودی سنتی باقی مانده اند ، به خصوص در مقایسه با سایر تجهیزات زیرزمینی مانند حفاری ، شارژ ، پاشش بتن و تجهیزات بار و حمل و نقل.;

نوآوری در تدارکات زیرزمینی معادن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبرى «عصرمعدن»، به گفته Herkko Juntunen ، مدیر لجستیک و خطوط تولید نرم افزار در تولیدکننده پیشرو تجهیزات معدن سازی Normet: "بزرگترین نوآوری از زمان تجهیزات معدنی خسته شده از لاستیک ، وسایل نقلیه الکتریکی باتری (BEV) و عمومی سازی BEV ها است.

    وقتی معدن می تواند از تجهیزات دیزلی خلاص شود ، موجب صرفه جویی در انرژی و محیط کاری کاملا متفاوت برای کارگران معدن می شود.  به عنوان مثال ، تولید گرما و آلودگی با BEV کمتر است ، بنابراین تقاضای تهویه نیز کاهش می یابد. "

    اما فناوری BEV مزایای بیشتری را نسبت به بهبود تهویه فراهم می کند.  در حقیقت ، به دلیل افزایش کارایی این فناوری نوآورانه ، بهره وری کلی تجهیزات افزایش می یابد.

    با این حال ، فناوری الکتریکی باتری زیرزمینی در مقایسه با فناوری دیزل یک کالای ارزان قیمت است.  به گفته جونتونن: "نسبت بهره‌برداری با وسایل نقلیه لجستیک بسیار زیاد نیست ، بنابراین شرکتهای معدن و پیمانکاران بار دیگر به دنبال تولید وسایل نقلیه لجستیک هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر