زمزمه کناره‌گیری معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت

عصر معدن- انتشار اخباری مبنی بر بازخرید کردن معاون معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت، گمانه زنی ها درباره اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت سال جدید را با تغییر یک معاونت شروع خواهد کرد را قوت بخشیده است.;

زمزمه کناره‌گیری معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا،اخباری مبنی بر بازخرید شدن جعفر سرقینی -معاون معدنی وزارت٬ صنعت معدن و تجارت در فضای مجازی منتشر شد.

    در حالی که انتظار چنین تغییری حداقل در روزهای پایانی سال 1397 نمی‌رفت، سرقینی در گفت‌وگویی این خبر را تکذیب یا تایید نکرد و گفت: اخبار مربوط معاونت معدنی وزارت خانه از طریق روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمان مناسب منتشر خواهد شد.

    هنوز نام گزینه جدیدی برای تصدی‌گری معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام نشده است.

    سرقینی از آغاز دولت یازدهم و در دوره تصدی‌گری محمدرضا نعمت‌زاده در راس وزارت صنعت معدن و تجارت مسولیت معاونت معدنی این وزارتخانه را برعهده داشت و در دولت دوازدهم و وزارت محمد شریعتمداری نیز تاکنون به عنوان معاون معدنی مشغول به کار است.

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» سرقینی یکی از موافقان اصلی وضع عوارض بر صادرات سنگ آهن بود تا از خام فروشی جلوگیری کند، حال در صورت تغییر وی ممکن است این پیشنهاد نیز دستخوش تغییراتی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر