رقص نورها در معدن

عصر معدن- چراغ های معدنی موثر برای اجرای صحیح عملیات تونل سازی ایمن ضروری است. کارگران زیرزمینی برای انجام کار خود به راه حل های روشنایی کارآمد نیاز دارند، به همین دلیل هر اپراتور مسئول معدن برای کارگران خود دارای چراغ های کلاه ایمنی محکم است.;

رقص نورها در معدن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، چراغ های درپوش معدن راه حل های روشنایی  LED بدون سیم هستند. علاوه بر تامین منبع نور، درپوش های معدن کارگران را ملزم به نگه داشتن محافظت از سر خود در همه زمان ها می کنند و از پوشیدن پوشه یا سقف های کم آویز پوشنده محافظت می کند.
    این راه حل روشنایی جایگزین کارآمدتری برای مشعل های دستی یا روشنایی ثابت گران قیمت در سراسر تونل ایجاد می کند. منبع نور بصورت ثابت یا تنظیم شده به کلاه ایمنی متصل شده است که کارگران زیرزمینی می توانند به راحتی کار کنند.
    چگونگی تاثیر نور در عملیات حفر تونل
    نصب نورپردازی ثابت نه تنها زمان می‌برد بلکه می‌تواند یک هزینه غیر ضروری باشد. همچنین اگر محدوده منبع نور موجود جایی که کارگران باید آن را ببینند پوشش نمی‌دهد، انعطاف‌پذیری را کاهش می‌دهد. در حالی که مشعل دست به دست، این انعطاف‌پذیری قابل‌حمل را فراهم می‌کند، آن‌ها هم چنین دست و پا گیر هستند و ممکن است بهره‌وری کلی را کاهش دهند.
    صنعت معدنکاری با گذشت طولانی از لامپ های Davy ، برای عبور از محیط های تاریک زیر زمینی به چراغ های درپوش معدن متکی است. انعطاف پذیری بیشتری به کارگران داده می شود و می توانند هر ناحیه را فقط با چرخاندن سر خود روشن کنند. به عنوان یک راه حل روشنایی ، مقرون به صرفه تر ، کارآمدتر و ایمن تر از گزینه های آن است.
    چراغ های معدن موجود از گروه فناوری های کارول
    کارول تأمین کننده خدمات الکترونیکی برای صنعت معدنکاری است و به بیش از 800 معدن در سراسر آمریکای شمالی خدمت کرده است. این شرکت راه حل های روشنایی را از Northern Lights Technologies توزیع می کند و در حال حاضر دو گزینه نور درپوش معدن را ارائه می دهد.
    Polaris NLA0M1 و NLA0M3 هر دو با استفاده از باتری یون لیتیوم با ظرفیت بالا ، با استفاده از باتری یون لیتیوم با ظرفیت بالا ، 12 تا 40 ساعت روشنایی را ارائه می دهند. این عمر طولانی باتری تضمین می کند که کارگران نیازی به شارژ درپوش معدن در حین تعویض ندارند و نیاز به حمل باتری های خارجی را برطرف می کند. آنها همچنین در یک محفظه پلاستیکی محکم قرار گرفته اند تا تجهیزات در برابر گرد و غبار ، آب و زباله ها محافظت شود

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر