حقوق دولتی معادن بوشهر، اقساطی پرداخت می‌شود

عصر معدن- استاندار بوشهر اظهار داشت: برخی از واحدهای معدنی استان درخواست ‌داده‌اند تا پرداخت حقوق دولتی خود اقساطی شود و جهت تحقق رونق در بخش تولید با این درخواست موافقت شده است.;

حقوق دولتی معادن بوشهر، اقساطی پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست شورای معادن استان بوشهر بیان کرد: در شرایطی که برخی حوزه‌های تولید با موانع خارجی ناشی از تحریم‌ها مواجه هستند، تسهیل سازی در موانع داخلی فراروی حوزه تولید می‌تواند زمینه‌ساز رونق شود.

    وی افزود: دستگاه‌های اجرایی لازم است در مورد مشکلات داخلی فراروی حوزه تولید این استان به طور جدی برنامه‌ریزی داشته باشند.

    استاندار بوشهر همچنین درباره تاثیرات شکوفایی در بخش صنعت این استان گفت: استان بوشهر در بخش‌های گوناگون خصوصا ظرفیت بالقوه دارد که رشد و شکوفایی آن می‌تواند موجب افزایش سرمایه گذاری و نیز اشتغال به ارزآوری بشود.

    وی افزود: در این زمینه واحدهای معدنی می‌توانند یک چهارم حقوق دولتی معدن خود را به صورت نقدی و مابقی را با صدور چک یا سفته به شکل اقساطی بپردازند.

    استاندار بوشهر ادامه داد: در راستای صرفه جویی در مصرف آب نیز واحدها باید با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، بازچرخانی آب را در واحدهای خود اجرایی کنند.

    گراوند خاطرنشان کرد: در ارتباط با بدهی واحدهای معدنی به شرکت آب منطقه‌ای نیز باید با برگزاری نشست نسبت به تعیین وضعیت واحدهای بدهکار تصمیمگیری شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر