مزرعه های خورشیدی به کمک معادن می آیند

عصر معدن- B۲Gold مزرعه بزرگ خورشیدی جدید خود را در معدن نامیبیا ایجاد می کند.;

مزرعه های خورشیدی به کمک معادن می آیند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» یک معدنچی کانادایی متوسط یک مزرعه خورشیدی را در معدن Otjikoto خود در نامیبیا به طور رسمی باز کرده است.

    معاون وزیر معادن و انرژی این کشور، تام آلوئودو نیز گفته است این اقدام "سهم قابل توجهی" برای تلاش های این کشور برای یافتن راه حل های انرژی پایدار دارد.

    گفته می شود این افتتاحیه پس از شکست معدنچیان مستقر در ونکوور بر روی ساختن نیروگاه خورشیدی فتوولتائیک 8 مگاوات (7 مگاوات)، 7 مگاوات (مگاواتی) در سال گذشته در معادن انجام می شود.
    B2Gold در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه این کارخانه در Otjikoto یکی از نخستین نیروگاه‌های هیبرید کاملا مستقل در جهان است، افزود: این کارخانه  اجازه می‌دهد تا مصرف سوخت و گازهای گلخانه‌ای را از نیروگاه برق site's 24 مگا واتی ( " HFO " ) به میزان 24 مگاوات کاهش دهد.
    minister گفت : " این مزرعه خورشیدی تاثیرات مثبت اقتصادی، زیست‌محیطی و اجتماعی مثبت را به ارمغان خواهد آورد که به احتمال زیاد عمر مرا بیشتر می‌کند ."

    انتظار می رود این تسهیلات به بهبود بازده اقتصادی B2Gold، کاهش تاثیرات بر محیط زیست و تبدیل شدن به یک منبع مالی بالقوه برای توسعه جامعه کمک کند.
    این شرکت که هزینه انرژی را تا 14درصد در سال جاری کاهش خواهد داد، از این نیروگاه خورشیدی  می‌تواند به عنوان یک دارایی تولید درآمد پس از استخراج معدن از سنگ معدن استفاده  کند.
    بودجه های حاصل از این دارایی می تواند برای حمایت از فعالیت های مسئولیت اجتماعی مسئولانه در منطقه پس از تعطیل معدن، مورد استفاده قرار گیرد.
    گفتنی است B2Gold به معدن Otjikoto در نامیبیا، از طریق کسب مالکیت طلا در سال 2011، دسترسی پیدا کرد.این شرکت دارای چهار معدن طلای تولید کننده دیگر است و 2 پروژه در خط لوله خود دارد که شامل Kiaka دربورکینافاسو، و Gramalote، یک سرمایه‌گذاری مشترک با AngloGold Ashanti ( NYSE: AU ) در کلمبیا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر