با حضور اعضای طرح انجام شد؛

برگزاری نخستین جلسه طرح احیای معادن کوچک در سال ۹۹

عصر معدن- نخستین جلسه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در سال ۹۹ با حضور اعضای این طرح در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برگزار شد.;

برگزاری نخستین جلسه طرح احیای معادن کوچک در سال ۹۹
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، وجیه اله جعفری در این جلسه با اشاره به اینکه طرح احیای معادن کوچک مقیاس جزو طرح های اقتصاد مقاومتی به شمار می رود، گفت: در سال جدید، با عنوان “جهش تولید”، باید معادن کوچک مقیاس بیشتری در کشور فعال شوند تا به دنبال آن افزایش تولید و اشتغال را شاهد باشیم.

    وی افزود: با توجه به استقرار معادن کوچک مقیاس در مناطق محروم، احیای آنها رونق اقتصادی و شغلی در این مناطق را به همراه دارد. علاوه بر این، صنایع معدنی بیشتری توسعه می یابند.

    برگزاری جلسات استانی به صورت ویدئو کنفرانس

    سید رضا عظیمی، مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح در این جلسه ضمن ارایه گزارش عملکرد طرح در سال 98 و برنامه های سال 99، تصریح کرد: به دلیل تاثیرگذاری بیماری کرونا بر برگزاری جلسات حضوری در استان های مختلف، کل جلسات استانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

    وی افزود: برای این منظور، هماهنگی لازم برای سهولت حضور در اتاق جلسه آنلاین از طریق واحد IT شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران فراهم شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر